Trascinatura in fondu
cunduce
una emergenza oceanica

Per a pianeta, per l'oceanu è per e centinaia di milioni di persone chì ne dipendenu per manghjà è per campà, avemu bisognu di trasfurmà drasticamente a pesca di rete in oghje.

PERCHÈ?

A pesca à u fondu hè una attività altamente distruttiva chì hè diventata una parte nurmalizata di a nostra pruduzzione d'alimentu marinu. 

It DANNI VITA MARINA

It DRIVES SURPESCA

It INQUETE A NOSTRA PIANETA

It JEOPARDIZZA A VITALIA

U TIRU 2030

Vulemu vede a strascicatura di fondu affruntata urgentemente da tutte e nazioni costiere, cun evidenza di una impronta ridutta in u mondu à u 2030.

Chjamemu i dirigenti mundiali à:

Stabilisce, allargà è rinfurzà e zone naziunali di sclusione à l'internu (IEZ) per i picculi pescadori in i quali hè pruibita a traina di fondu. 

Pruibite a pesca di rete in tutti i spazii marini prutetti (fora di IEZ) per assicurà chì l'abitati vulnerabili è l'ecosistemi sianu effettivamente prutetti è recuperati.

Finisce a rete di trascinamentu di u fondu sussidiatu è assigna risorse finanziarie è tecniche per sustene una transizione ghjusta per e flotte.

Pruibite l'espansione di a pesca di strascicatura in fondu à spazii novi, inalterati, a menu chì è finu à quandu si pò dimustrà chì ùn ci sò micca impatti avversi significativi.

Unisciti à a cualizione

Cumplete u modulu è ti risponderemu se avete altre dumande.